7 januari 2010

Sötsaker

Det oväntade inträffade igår och det gjorde dagen till något helt annat än jag trodde.... Till en dag fylld av annorlunda och mycket välkommen glädje :-)
Finns det oväntade? Eller har jag önskat mig det som händer och när det är dags så händer det helt enkelt? Det väntade..... o....... eller kanske åh!.... det väntade :-)

Mitt förhållande till sötsaker och det som kallas onyttigt har ändrats sen jag börjat med min träning, jag har inget större sug efter det längre och är det så att jag köper nåt så är det gott i ett par tuggor och sen får det vara.... Det är en skön känsla eller snarare det känns bra att jag kan ha ett naturligt förhållande till mat och sötsaker... tacksam för den upplevelsen :-)
Tränat idag och det blev -1100 kcal.... Jag är stolt över mig själv och mitt tränande :-)

Såg "La cage aux folles" på Arbisteatern igår.... Den andra akten var riktigt bra och Robin och Mattias fungerade bra som paret i centrum... Härligt att uppleva alla ungdomar också som med liv och lust tar sig an föreställningen och riktigt sprudlar av energi. Robin är dessutom fantastisk på att skapa scenkläder!
Jag blev lite sugen på att göra nån sorts föreställning igen.... det kanske är dags för det igen....
vill bara hitta rätt upplägg....
Fick krama om vackra och härliga Anna också vilket var en go känsla.... hon är så vacker :-)

Jag njuter av vintern och kylan! Jo, jag gör det för jag upplever årstiden som är just nu....
Min vovve däremot tycker väl att det är sådär....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar