29 januari 2010

Kroppen

Min kropp är på egen utflykt utan att fråga min själ och min tanke.. Den vill ha en öm svanskota, en lite öm axel och vill uppleva känslan av en begynnande förkylning och den vill sova mycket....
Själ och tanke vill ha en pigg och smärtfri kropp som kan fortsätta att träna och uppleva det härliga.... och så kommer det att bli!

Jag var i Sthlm igår och började samarbetet med eventfirman som jag pratat om ett tag och det känns så härligt och utvecklande. Fick igår veta att jag ska få gå en kurs i NLP (neurolingvistisk programmering) vilket får HELT i linje med mitt tänk och att börja ett samarbete med ett företag som har det som styrmedel, jag kan bara säga tack! :-)

Ikväll blir det Karlavagnen och jag får privilegiet att intervjua en proffs-tyckare och sen är ämnet fritt. Ser fram emot kvällen som alltid!

Jag ger mig ut i snön och fortsätter att fascineras av vad naturen har att bjuda på.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar