21 januari 2010

Bild




Idag har Lasse och jag fotograferats av Folkbladet för en artikel om Körkryssningen.
Vi gick till södra promenaden och tog några busiga bilder i snöovädret.
Lasse är så härlig, han stoppade en joggare och såg till att han kom med på bild! Skrattar mycket när jag har privilegiet att umgås med honom :-)


Har tagit härliga promenader med min underbara nos i det fantastiskt vackra vinterlandskapet och njutit av nuet. SEN har jag visualiserat min Bahams-resa.... vilken lycka!

Träningen idag var riktigt seg och det kan jag förstå, tränat 7 dagar i rad så torsdagen får bli en dag fri från träning :-)

Eskil och Cindy är bästa polare...... :-)

1 kommentar:

  1. Du kommer må gått av vilodagen. Kroppen jublar och dagen efter är som vanligt igen. Jag själv styrketränar idag och gör inget i konditionsväg för jag har en liten irriterande hosta.
    Ser fram emot att läsa om dig i Folkbladet.
    Vi hörs

    SvaraRadera