4 januari 2010

Iakttagelser

Idag har jag haft en Lisa-dag :-)
Började med en lugn morgon, städade av lgh lite, pratat med härliga människor, suttit på ett mysigt café med min dator och jobbat lite, shoppat lite och gjort ett rejält träningspass, bara mått bra :-)

Att träna samtidigt som jag tittar på "Biggest looser" på TV är grymt inspirerande..... Det är verkligen bara att trampa eller gå på och motivationen ligger på topp, kan dom så kan jag :-) Att dessutom veta att jag kan skicka ett mess till min träningskompis efter avslutat pass göra att jag ger lite extra på slutet.... blev -1050 idag :-)

Var inne i sportaffärerna idag och det är fantastiskt att se att dom flesta kläder där är gjorda för vältränade människor... Vi som är av större storlek, vad ska vi träna i ??? Vi som verkligen skulle behöva lite snygga, väl sittande och funktionsdugliga kläder när vi väl bestämt oss för att komma i form... hm..... jag är ju knappast förvånad, gjorde bara en iakttagelse.....

Det är skönt att känna att min fysik mår bra och det jämsides med min själ och mitt intellekt....

1 kommentar: