23 januari 2010

Lång dag

Har varit en otroligt lång dag vilken började med att avsluta ett möte för att sen via ett kraftigt krängande x2000 1:a klass åka ner till Kristianstad för att träffa mina goda vänner. Har haft ett produktionsmöte här där jag verkligen tror på idén till att skapa och få till något bra utifrån Barnkonventionen. Tre kreativa tjejer som brinner för samma sak och som frambringar massor av hjärnkraft är riktigt coolt!

Återigen fått uppleva goda samtal under det senaste dygnet och ett av dom gav mig en insikt som jag kanske skulle kunna ha varit utan... Eller snarare, jag är tacksam för att den kom till mig för den fick mig att tänka till, se på saken, gav mig en chans att bara låta saken vara precis vad den bara är, avstå från att göra den till något dåligt och enbart vara tacksam. En tanke som ingen annan sagt till mig och som kom från oväntat håll....

Ser fram emot att John Blund kommer strax.... "Titta, kom och titta, kom sätt er en stund. Det dröjer säkert ännu en stund innan sömnen kommer med John Blund..... "

Jag vet nu också att jag trivs bäst med människor som kan lyssna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar