14 januari 2010

Flyt

Har haft ett grymt flyt när jag jobbat idag, alla mina förfrågningar har fått positiva svar och jag har kunnat pricka av på min lista. Jag har också träffat en av mina musikerkollegor som dessutom är en fantastisk kompositör. Han vill att jag ska lyssna på hans nya alster och komma med lite idéer, känner mig hedrad över att han vill ha mitt omdöme :-)
Funderar på att plocka med en av hans sånger på min platta.... frågade honom och HAN känner sig hedrad..... Vi vill varandra bara gott så därför blir det bra :-)

Mina inlägg om Lagen om Attraktion på Facebook väcker känslor både hos andra och mig och det blir intressanta inläggsdiskussioner som jag uppskattar mycket. Jag växer varje gång jag får samtala om det som jag lever efter idag.

En vända till gymet med en siffra på näthinnan från min träningskompis.... den tillsammans med ännu ett avsnitt av Biggest Loser och vetskapen att min goa nos har gott sällskap av min härliga väninna den tid jag tränar gjorde att jag gjorde mig av med 1020 kcal... igen :-)

Bryn Terfel rules! :-)

I morgon ska jag berätta om min fantastiska resa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar