2 januari 2010

Kragen

Det går snabbt att byta fokus om jag bara vill och tar mig kragen och gör det med ett leende... :-)
Idag fick det bli skridskoåkning, för första gången på 20 år, ett rejält träningspass och en promenad i kylan med min underbara vovve. Det funkar att ta mig i kragen och jag är tacksam och glad för att jag står mig själv närmast och att det bara är jag som kan ta mina beslut... :-)

Börjar bli dags att tänka på att flytta också... önskar mig en tvåa med balkong, helst i en liten fastighet... sådär ja, nu är min önskan iväg ut i universum och jag gör det jag kan för att jobba i den riktningen :-)

Och jag fortsätter att säga det jag känner och det känns bra....


2 kommentarer:

  1. Jag sitter ikväll och läser om attraktionslagen, vill fylla på och filosofera vidare och så kollar jag din blogg och finner detta ;-)

    Jaså du vill flytta.. det kommer du att göra för nu vill du det!
    Häftigt!

    SvaraRadera
  2. Ja ja önska ni på bara :)

    Jag har precis fått igång träningen och känner idag att det finns muskler som värker. Ingen vila och jag ska nog pressa på ordentligt idag när jag har tid.
    Det får bli löpning och förbränning så svetten sprutar.
    Kinabesöket igår föregicks av bio med familjerna.
    Jag hör av mig :)

    SvaraRadera