3 januari 2010

Hopplös :-)

Jag känner mig hopplös, riktigt hopplös! Och det sagt med ett stort skratt, haha!
Ibland beter jag mig som en förälskad tonåring och handlar därefter, inkonsekvent, mycket spontan, gamblar och tänker med hjärtat före hjärnan..... :-) Det där att vara vuxen är som bortblåst..... Allt helt ok och riktigt befriande och jag bara ler stort och varmt åt mig själv istället för att döma mig. Jag gör ju bara det jag vill och jag gör det enbart med och av massor av kärlek :-)
Önskar att dom personer som blir "drabbade" av mig också drar på munnen och bara låter mig vara den härliga tjej som är jag :-) Finns bara en av mig så passa på att uppleva när jag finns i närheten, "tonåring" eller som vuxen, vacker kvinna!

Riktigt stolt över mig själv idag, jag har gjort något för allra första gången i mitt liv; joggat hela 3 minuter på bandet på gymet! Det kommer att bli fler minuter vartefter :-) Brände iväg 1000 kcal där idag plus stavgång i en timme....

Någon sa att sekunderna i en timme är som en påse med diamanter.....

Jag längtar........

2 kommentarer:

  1. Jag låter dig vara och tackar för en härlig start på dagen genom att dela med dig på det här sättet, Petra ler :-)

    SvaraRadera