15 januari 2010

Min resa

Jag ska göra mitt livs resa i mitten av mars. Det blev klart häromdagen och förfrågan kom så plötsligt att jag blev helt överrumplad och svarade ja på en gång utan någon som helst betänketid.
Jag har en längre tid längtat efter att få lite semester och få resa iväg någonstans och dessutom få möjlighet att umgås med människor som tänker och filosoferar som jag. Jag har letat efter dom resorna men inget har passat mig och så helt plötsligt händer det och det händer när jag är redo.
http://www.abraham-hicks.com/lawofattractionsource/Caribbean10/Caribbean10_poc.php

Jag är bara såå glad och tacksam för att jag får möjligheten att göra den här resan! Jag kommer att njuta av varenda sekund av den upplevelsen.

Sitter just nu på Karlavagnens redaktion och väntar på att programmet ska dra igång och Ragnar finns här idag för han ska sända nästa vecka och vill kolla läget, riktigt skoj att ha honom här. Marcus gör ju sitt i "Let's dance" och jag håller ställningarna och det är lika skoj som vanligt.

Hann med lite träning också -800 blev det och i morgon ska min träningskompis och jag göra ett pass tillsammans, det ska bli så kul! Kommer väl att krypa därifrån....

Att jag släpper in nya människor i mitt liv gör mig gott och jag är stolt och glad över den kvinna jag är idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar