20 februari 2010

"Fuskis"

Jag är en "fuskis"! Känns härligt att vara det och det handlar om att jag gör saker i en lite annan ordning eller ja, den är ju helt rätt för mig :-) Jag är en "fuskis" och en "görare" och för mig känns det helt naturligt.... Vet att det finns andra som har tränat hela sitt liv att får uppleva det jag gör på en eftermiddag... Jag kan förflytta mig i energin och jag gör det ofta just nu.... Bara varmt tacksam för mina upplevelser....

Sitter vid mitt skrivbord och tittar ut på snön som yr, verkligen yr idag... vilka naturkrafter! Jag ska snart ge mig ut och hämta min nos så det ska bli spännande att känna på krafterna där utanför fönstret...
Jag blir verkligen varse hur liten jag är som människa när naturens krafter sätter in och jag har respekt för naturen och då blir jag på något sätt sams med dess "utbrott".... Jag är människa som anpassar mig till det jag blir satt i och upplever det för vad det är....

Kallar det här för snöväder istället för snöoväder för det är ju verkligen ett väder och inget o-väder......
o-väder = inget väder..... eller? Kul med ord :-)

Den där häftiga känslan av närhet från en människa som är långt ifrån mig rent fysiskt är grymt påtaglig..... och jag ler :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar