2 februari 2010

Förkyld.....

Länge sen jag var så här förkyld.... rinner ur näsan och ögonen och jag är helt täppt i öronen..... Ändå skönt för nu är förkylningen igång och då är den snart över :-)
Har orkat gå med nosen två korta rundor och sen har det varit soffan.... Helt ok...

Jag mår så bra för övrigt så jag tror, och har fått veta, att det bara är en massa skit som ska ur min kropp nu för min kropp vill vara sams med mig själv och jag vinner med hästlängder med min energi och det jag mår bra i, över dom här löjliga bacillerna :-)
Jag vill vara i samma vibration med hela mig..... :-)

Jag har en mycket tålmodig vovve.....

2 kommentarer:

  1. Vara-under-filtenläge är ju helt underbart om man känner sig hängig och snuvig.

    En gammal Åsa-Nissefilm ovanpå det och man är fit for fight snart igen.;-)

    Vad härligt med ett immunförsvar som får jobba för fullt! Då vet man ju att det funkar.

    Krya på dig, vännen!

    SvaraRadera
  2. Hej. Här är förkylningen på väg bort. Det är bara lite snörvel kvar o det märks inte när jag springer. Hoppas det försvinner snart så du kan träna :)

    SvaraRadera