22 december 2010

Hur


Jag inser att jag någonstans tycker om lite tidigare morgnar, jag blir väckt av min kärlek som för flera timmar sen åkte till sitt jobb och jag får sitta i mörkret och filosofera lite innan jag går den första promenaden med vovven. Det är lite segt att gå upp men det funkar bra eftersom jag kan ta det lugnt när jag väl klivit ur sängen.

Läste vad jag skrev precis den här dagen för ett år sen här i min blogg och det är skönt att se att jag håller fast vid min filosofi.
Det handlade om att jag ska strunta i hur saker och ting kommer till mig och den känslan har jag fortfarande och det är gott att leva efter det. Dessutom läste jag i nån av bloggarna runtomkring att jag visste att min kärlek skulle komma och att han skulle göra det när det var dags och så blev det och jag struntade i hur :-)
Det ska bli härligt att sammanfatta det här året, vilket jag brukar göra på nyårsafton, och se vilka stora förändringar som skett i mitt liv, förändringar som jag önskat mig.

Det härliga är att också se att inget tar längre tid än det ska innan det infinner sig. Allt kommer precis när det ska och det är så grymt tajmat i livets resa. Jag har önskningar utslängda till universum just nu och jag vet att dom kommer när dom ska.
Ser fram emot dom här sista dagarna på det här året, varför nu dom känns så speciella, och att få dela dom med dom jag älskar mest är också att jag struntat i hur....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar