30 juli 2010

Andas

Jag blev den första att få veta och det kändes som ett mycket gott förtroende... Det var ett odramatiskt samtal som innehöll en del frågor och egentligen inga svar.... Vi pratade om hur det känns, val i livet och framtiden.... Ett samtal i all enkelhet som rörde en stor sak i livet; att gå för sin vilja ... Ett möte i stor vänskap där tiden stod still....

Jag har fått förmånen att träffa en fantastisk man och vår kärlek växer sig starkare för varje dag och det är mer än underbart... Jag lever i en lyckobubbla och visst, jag jobbar och gör saker som man gör som människa men det enda jag egentligen vill är att vara med honom all tid jag har till låns... Jag stannar upp emellanåt och tittar på människor runtomkring mig och hör hur dom pratar med och om sina respektive och jag tänker att jag är någon annanstans i min kärlek och jag fascineras över att jag så totalt kan tänka mig att släppa allt och bara leva med min kärlek....
Dom samtal jag har privilegiet att få delta i i mitt liv och som handlar om relationer, kärlek och livsval gör att jag känner mig så lycklig över vad jag själv valt in i mitt liv och just att jag vet att jag valt gör det ännu härligare.
Jag vet att jag bestämmer själv hur mitt liv ska vara och sen är det enbart tid som ligger emellan mig och mina önskningar och allt sker när det ska ske, varken förr eller senare.

Ibland tror jag faktiskt att det skulle gå att leva på att enbart andas kärlek för när jag andas och lever kärlek så faller allting, som jag behöver för att leva, på plats utan att jag anstränger mig och det just för att jag låter kärleken stå i första rummet...

Andas kärlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar