15 augusti 2010

Verklighet

Verkligheten blir viktigare och viktigare för mig...
Det kan kännas lite kryptiskt när jag skriver så och mina tankar går till det jag är i nuet. Jag finns mitt i kärleken till och från en man som är allt jag önskat, jag har inget bekräftelsebehov via jobb längre, jag vill uppleva mitt nu starkare och starkare för varje dag och det känns som att jag gör det ju mer jag lever i min drömvärld....

Det är min egen bekräftelse som ger mig styrkan tillsammans med den kärlek jag får uppleva som är så kravlös, trygg, öppen och kärleksfull. vI min verklighet vill jag leva på att andas kärlek, vara i nuet, göra det jag tycker om och slippa prestera för nåt eller nån annan än mig själv. En prestation lika med en upplevelse....

Att få vakna med att höra träden viska utanför husväggen, uppmärksamma flugan som surrar i fönstret utan att jag öppnar ögonen, höra tystnaden, röra vid kärleken vid min sida, höra min vovve snarka försiktigt och vakna till en dag i det konkreta nuet där alla mina önskningar går i uppfyllelse, DET är att att leva av att andas kärlek...

Drömvärld säger någon, absolut säger jag, min drömvärld är min verklighet så alltså blir min verklighet viktigare och viktigare för mig... Jag vill vara så närvarande i min drömvärld att den blir min uppenbara verklighet och jag vet att det är en sanning för mig.
Den energi jag är tillsammans med dom jag älskar mest är så fantastisk och stor och jag vill vara den och I den hela tiden så jag stannar i min vortex och låter marken där jag står vidgas och bli större och virvelvinden runt mig flyttar sig utåt och expanderar och min värld blir större och större och blir ett med universum.

Det känns SÅ viktigt för mig att jag varenda dag verkligen enbart gör det jag vill och det jag önskar och drömmer om.
Jag har åtaganden som jag behöver slutföra, dom jag drog igång innan jag träffade min kärlek och som då var något helt annat för mig än vad dom är idag och det kommer jag att göra med full energi och hjärta och när dom är klara.... då... eller snarare från och med nu så vill jag lyssna till mitt hjärta, min själ och min kärlek och leva efter vad dom säger och dom kan prata starkt och tydligt till mig... det vet jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar