13 augusti 2010

Energiring

Min vetskap om att vi alla är energi har dom senaste dagarna styrkts genom det jag upplever.... Jag får uppleva en helt underbar kärlek från en man som under veckan varit på annan ort och vår längtan till varandra har emellanåt varit nästa outhärdlig och vi pratade senaste i morse om att vi delvis "stänger av" våra energier lite för att helt enkelt orka med frånvaron av varandra. När vi pratar med varandra så är vi i den gemensamma energin och vi lyfter varandra och så fort vi går i varsin verklighet så lägger vi oss på sparlåga för att orka.
Jag upplever starkare och starkare att vi hela tiden känner av varandra och både han och jag kan känna av om den andre tappat fokus och befinner sig någon annanstans i energin, vilken gåva!

Jag har min änglafjärilsvän som jag älskar och som jag pratar med emellanåt och vi hade ett samtal senast igår som tog mig till en ny energi, en ny vibration och som är så värdefull. Känner mer och mer att jag enbart vill vara i dom energierna .... Inget fel på det som är "den vanliga verkligheten" men jag längtar hela tiden till att ännu mer vara i min vibration där jag mår som bäst. Ett samtal med henne är bland det bästa som finns. Jag vet att jag själv sätter mig där jag är i min vardag och jag har det hur bra som helst i min vardag med dom jobb jag drar till mig och ändå så finns längtan där till att uppleva ännu mer av den världen där våra energier möts.

Jag har ett par gånger dom senaste veckorna pratat med olika personer och ibland så har hela deras kropp försvunnit framför mina ögon och den enda kontakt jag haft har varit ögonen och hade du frågat mig hur personen var klädd när vi samtalade så hade jag skakat på huvudet. Det känns som att jag endast upplever den energi som människan är och det fysiska försvinner. Det är en befriande känslan att enbart möta en stor energi. J
ag vill möta alla människor i deras energi, vilken glädje och vilken naken ärlighet!
Min änglavän och jag finns alltid i samma energi när vi samtalar oavsett var vi rent fysiskt befinner oss och det är ett fantastiskt lugn i det.

När min änglavän och hennes son var på besök för ett par veckor sen så fick jag uppleva att få sitta en bit ifrån dom och se dom kommunicera så nära, så nära... Det är som att dom bägge har en ring av ljus energi runt dom bägge och när den ena av dom går iväg så blir det som en liten energipuff som spränger ringen för en kort stund och när dom återigen möts så sluts ringen omkring dom och dom är som ett. Vilken energi!

Jag kan känna samma sak när jag är tillsammans med min kärlek, det finns inget annat och ringen av energi ger oss en samhörighet som är utanpå allt annat. Vi bygger en energi som kan ta oss hur långt som helst och som ger mig en känsla av total trygghet, ringen finns alltid där och stöter undan dom ev försök som görs för att komma innanför och putta undan en av oss. Det är ingen idé för någon utomstående att ens försöka sig på ett "inbrott"... och helt ärligt, ingen gör det heller för energiringen är så starkt lysande.

Det ger mig en association till hur vi väljer att visa varandra och alla andra vår kärlek; med en ring .... En ring av energi ... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar