1 juni 2010

Idag

Just nu så har jag fantastiskt många olika saker att styra med och mest tid tar alla listor och utskick inför "Kördraget". Känslan över gensvaret på det här projektet är så härligt, människor vill verkligen sjunga i kör och efter att ha suttit med som ackompanjatör igår på en audition så ser jag människor komma dit som aldrig tidigare sjungit och som levererar den ena fina rösten efter den andra, så härligt! Jag blir varm i hjärtat av att veta att jag alltid är på rätt väg när jag säger att : "Alla kan sjunga"
Det är en sanning! I alla fall för mig ... :-)

Mitt andra stora projekt är att jag håller på att utarbeta en start på en kördag som företag kan köpa in och den starten går ut på att få sjunga med delfinerna i Kolmårdens djurpark. Idag har jag fått följa tränarna när dom tog blodprov på delfinerna och det är en fantastisk känsla att få vara dom så nära och se hur mycket dom älskar sina tränare och tränarna älskar sina vänner... Stod i lagunen med ett fånigt leende på läpparna och bara njöt av situationen.
Så nu blir det till att göra ett litet manus för dom och sen sjunga tillsammans med människor... grymt cool känslan :-)
Har fått en känsla av att delfiner är något annat än djur.... jag vet att dom är det men dom känns som något annat; varelser eller väsen eller något ännu finare.... :-) Och att säga att delfinen är en fisk är som att svära högt i kyrkan :-)

Lagen om attraktion är min ledstjärna och ju mer jag enbart låter den finnas i mitt liv och gör den till en del av mig så fungerar den maximalt. Det är en fantastisk känsla och jag har slutat att bli förvånad när saker och ting faller på plats, för mig blir det mer av självklarheter eftersom jag önskat mig det jag får :-) Det blir självklarheter som jag uttrycker enorm tacksamhet inför.
Nånstans önskar jag att alla kunde förstå och ta till sig den här lagen och bli medveten om hur den fungerar för det är en ren fröjd och njutning att ha den som sin ledstjärna :-)

När två eller fler människor befinner sig i samma vibration och utstrålar samma energi så blir det en enorm styrka i det. Att då vara medveten om sitt tänkande och kännande, positivt eller negativt är ju otroligt avgörande för hur energin tas emot av andra och används av dom som innehar den. Den positiva energin gör underverk med alla som får ta del av den och som känner av den och den negativa blir en enorm destruktiv kraft.... Tänk om alla människor ville välja den positiva energin, vilken enorm kraft det skulle bli! I min värld är det ingen utopi, i min värld är det en möjlighet....

Idag fick jag höra; Du har en sån fantastisk aura omkring dig! Tror jag det, tänkte jag, jag får ju både ge och får så mycket kärlek.... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar