13 juni 2010

Fokus

Helgen har varit fantastisk på många sätt; i lördags var det tjejfest i vår lägenhet och vi skrattade, pratade allvar, umgicks och åt massor av god knytismat, vilken härlig kväll och vilka mysiga och underbara tjejer jag har som väninnor, så tacksam :-)

Dagen har gått i firandets tecken och det har varit den närmsta familjen förutom två respektive men dom fanns med ändå i känslan och energin.... Abborrebergs fantastiska värdpar bjöd upp till födelsedagsfika på glasverandan och överraskningarna avlöste varandra och jubilaren var mer än nöjd...
Tänk vad ett par timmar i en inspelningsstudio kan ge mycket glädje :-)

Vi talar om framtiden och för första gången så pratar vi om det praktiska som faktiskt kommer framöver och det känns så härligt och naturligt, allt det vi kommer fram till är ju redan bestämt eftersom vi önskat oss det bästa och universum hör och levererar...
Återigen talar vi om vår kärlek och orden är fortfarande små även om dom större orden är på ingående och kommer när dom ska.

Jag funderar lite över det här med att lägga fokus på att prata om den smärta som min kropp dragit till sig och inser att jag och den man jag älskar aldrig talar om det överhuvudtaget vilket gör att när jag är i energin tillsammans med honom så har jag aldrig ont! Det är ju där jag ska vara hela tiden, i mitt vortex, i vår kärlek, i vår energi....När jag lämnar den så bryter jag mitt fokus och känner efter om smärtan finns kvar och naturligtvis finns den kvar eftersom jag fokuserar på den och letar efter den och den dyker upp på nolltid... oerhört intressant att min hjärna kan styra ALLT... och jag vet att den kan det och ändå, emellanåt, så avstår jag från att använda min hjärna, mina känslor och min själ till det bästa; jag lutar mig ur min vortex men har fötterna kvar på stadig mark mitt i vortexen...
Jag är grundad där för alltid....

Orden är små så jag använder dom ofta; Jag älskar dig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar