3 april 2011

Vårkänslor












Har njutit en underbar helg med natur, djur och min kärlek. Våren är verkligen i antågande och livsandarna intar både kropp, själ och sinne. Vårt lilla sommarhus är så perfekt för min lilla familj och min tacksamhet är stor.

Jag känner att jag lyssnar till mitt guidesystem och jag blir mer och mer lyhörd för vad det har att säga. Det gör i sin tur att jag får praktisera min filosofi och mina känslor och tankar. Det är så härligt lugnande och gör att känner mig fridfull och jag får "bevis" för att jag hittat rätt. Jag får dela goda samtal och använda ord och tankar som jag vet är dom bästa. Jag har slutat predika och nu får jag istället coacha när jag blir ombedd.

Min tid räcker till allt som jag vill och det är precis så det ska vara i min värld
Och det bästa av allt, jag får lev med mitt livs kärlek

1 kommentar:

  1. Så mysigt det låter med sommarställe. Som gjort för att tanka energi, umgås och "bara vara"!

    När våren kommer inser jag att jag är en del av någonting mycket stort.

    SvaraRadera