19 november 2010

Bevis

Jag har en längre tid "smugit" med ett starkt önskemål, dvs jag har hållit det för mig själv, och igår fick jag ett konkret svar ifrån universum och jag sa ja utan att tveka :-) Det kommer att bli en stor förändring i livet, precis som önskat, och på det allra bästa sätt. Den här gången är jag verkligen redo för vad som komma skall. Jag har varit där och tassat tidigare men aldrig hållit hela vägen fram och nu vet jag att min målbild kommer att stämma överens med den som jag har inombords.

Jag fortsätter att fascineras över att lagen om attraktion fungerar som den gör och att jag ständigt får bevis för att följer mina tankar och känslor och återigen, jag blir så fantastiskt medveten om den så att jag verkligen kan nyttja den och det är så häftigt.
Jag förstår också mer och mer att den fungerar åt både det negativa och det positiva hållet och därför håller jag mig på den positiva sidan och njuter av livet.
Mina samtal med människor som väljer att fokusera på det negativa blir färre och färre dvs dom som själva väljer att fortsätta leva i det negativa.... Andra som vill ha till en livsförändring samtalar jag mer än gärna med för jag önskar alla människor att få ta del av det som jag och så många andra nyttjar för att ha ett gott liv.

I skrivandes stund så inser jag att jag faktiskt fått flera svar från universum den här veckan och det är alltid förändringar det gäller. Är en önskan alltid förknippad med en förändring...? Utan förändring, inga önskningar? Utan önskningar, inga förändringar?
Jag tycker om förändringar och välkomnar dom varje gång, små som stora.

Jag är för ändring.

2 kommentarer:

  1. Fast ibland kan ju livet bara vara så bra att man inte vill förändra det just då. Utan bara leva. Men ok det är nog korta stunder. Alltid är det något man önskar.

    SvaraRadera
  2. Universum eller Gud som håller sin hand över mig...?
    Men idag har jag fått "bevis" på att det finns så stora och goda krafter.Wiiee!!

    SvaraRadera