13 mars 2011

Kärlek i vår-tid

Jag upplever underbara dagar tillsammans med min kärlek och vi har fått besked som gör att vi ännu en gång släppt taget i glädje och går vidare. Det är påtagligt hur vi påverkas i energin av goda önskningar och vi blir fria som fåglar som svävar högt när vi håller oss i den ljusa energin. Det innebär också att när den ene av oss går in i lite lägre energi så hänger den andre på och det rent automatiskt och vi får hjälpa varandra att gå tillbaka till det läge som känns bäst.
Det är ett oerhört privilegie att få leva så nära i energin med en människa och att det då också är min kärlek som är energiförmålet är enbart lycka även om det ibland gör att vi bägge åker i diket. Och då är den ene starkare än den andra och drar oss bägge rätt.

Det finns inga hårda ord, det finns ingen tillstymmelse till att ifrågasätta varandra, det finns inga krav... Det finns massor av kärleksfulla ord dagligen, det finns bekräftelse i var stund och minut, det finns kravlös kärlek som är helt ljuvlig att få uppleva.
När jag tittar på oss två så kan jag ibland förundras över den vackra och ljusa kärlek vi lever i men så kommer jag ihåg att både han och jag har önskat oss det här och universum har lyssnat.
Den stora anledningen till att vår sanna kärlek är att vi i varje sekund och minut låter varandra vara precis som vi är och det känns så i varje energimolekyl. I det så finns det ingenting att reta sig på och det är så skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar