9 december 2012

Medea

Idag är det en ledig dag efter en avslutad julkonsert i Linköping. Vädret är härligt och jag njuter av en skön förmiddag med min kärlek och min älskade vovve. Dessutom första dagen som jag kan se lite från Vinterstudion, något som jag gillar men som det blivit väldigt lite av den här vintern.

Min goda vän Fia tar fantastiska bilder på Medea och idag vill jag dela med mig. Tack, Fia, för att du fångar vår lilla älskling i alla hennes olika sinnesstämningar.

Vaddå??? :-) 
Heldag med familjen Andersson igår
6 1/2 månad
En liten plutta för länge sen 
En ljuvlig vårbild och snart är vi där igen :-) 




2 kommentarer:

  1. "En liten plutta för länge sen" finns inga ord för detta foto!!
    Övriga foton är helt underbara på FINA Medea!!
    Skicklig fotograf!!
    RM

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder som Fia har tagit! Hon är ju för söt er lilla "plutta"

    Kram Maggan

    SvaraRadera