10 juni 2011

Ledighet


Ledigheten kommer så rätt just nu. Det är dags att ta ledigt från all tidspassning och prestation som kommer med alla mina jobb. Det är ju prestation att jobba, något ska utföras till det bästa och i och med att jag driver eget så är det ju viktigt att det alltid blir bra så att jag får mer jobb. Å andra sidan så vet jag att när jag enbart är Lisa och gör det jag tycker är roligt så blir det till det bästa och det leder till fler bra saker.

Jag har också i två månaders tid jobbat med min kropp med en personlig tränare 3 ggr i veckan och det känns att jag är lite sliten nu även där. Jag är ju grymt envis och tar ju ut mig max varje gång och det är ju så härligt. Nu blir det lite vila ifrån dom träningspassen men jag tar med mig gummibandet och tränar själv på semestern också. Och sen finns ju trädgårdsarbetet i stugan. Jag har ju mitt mål att uppnå och jag är snart halvvägs dit tidsmässigt. Och ja, min kropp förändras och jag blir framför allt starkare både fysiskt och mentalt.

Jag vill också ladda min skrivklåda vilket är lustfyllt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar