27 september 2011

Kraften


Nu är det två veckor sen jag gjorde min operation och det rullar på alldeles utmärkt. Tittade på en videoblogg igår med en kille som gjorde operationen för två år sen och han sa att han numer har två födelsedagar vilket jag känns som en god idé. Sen filosoferade han över vilken som var viktigast för honom. Jag tänker att min riktiga födelsedag naturligtvis är den viktigaste för det har gjort mig till den jag är.

Jag städar, plockar, rensar och köper lite nya saker till lägenheten och det känns verkligen som att en ny period har börjat i mitt liv. Jag tar hand om det och dem jag har runtomkring mig inklusive mig själv och jag mår bra av att ha vackra saker runtomkring mig och känna att allt är till det bästa för mig. Jag städar också upp bland mina tankar och ser till att ge struktur och planering plats. Det har ju varit en period när jag har lagt sådant åt sidan och nu kommer det att få mer plats när energin återvänder. Och av struktur och planering får jag energi. Det är jag själv som väljer hur mina dagar ska se ut.

Läser just nu uppföljaren till "The Secret" som heter "Kraften" och det är så uppbyggligt och jag nickar instämmande när jag läser att det är så enkelt att kunna leva det liv jag önskar. Det handlar enbart om att välja väg och i första hand sätta kärleken och jag säger enbart för jag ser att det fungerar när jag lever efter kärlekens ledstjärna.
Min lust till saker och ting infinner sig också när jag umgås med människor som själva är "bjudare" av energi.

Längtar efter en nos och hon kommer när hon ska. Ser fram emot att få lära känna henne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar