22 januari 2012

Mitt i mitten



Fick en kommentar att jag minsann varit "på rymmen" bra länge nu och ja, ibland så uteblir skrivandet ett tag för att jag vill alltid ha något att skriva om när jag gör det.
Många saker har fallit på plats den senaste veckan och det är så intressant att se och uppleva. Jag ser att det jag önskat mig faller in och det kommer när det ska, också när allt kommer på en gång.

- Jag tar bra beslut om att flytta på framtida planerade jobb utan att fundera över det som ett nederlag, jag tänker enbart att det blir det bästa för den eventuella produktionen.
- Vi bokar en resa på ett par minuter som vi pratat om i över ett år och så spikas den när den ska.
- Jag hittar min coachutbildning som jag letat efter flera år och så helt plötsligt så finns den där och den kommer till mig på ett sätt jag aldrig trott och det är lika roligt varje gång det händer.
- Jag får ett änglasvar som verkligen förtydligar att jag är på rätt väg och som rör mig och som samtidigt ger mig ett fantastiskt gott samtal med min kärlek om trovärdighet och förtydligande. Tacksam :-)
- Min kropp ger mig indikationer om att vilja må bra och jag lyssnar lydigt
- Mina prioriteringar blir tydligare och jag väljer hela tiden medvetet.
- Funderingarna runt det här med bekräftelse är tydligt närvarande och får mig att sätta ord på mina tankar och samtala vidare.
- Nya tankar om samarbete med personer jag tycker mycket om får luft under vingarna och knytis ihop av alla de andra sakerna
- Har också fått rekommendation att börja med meditation och att planera in det i min almanacka och jag kommer att se förändring

Jag fortsätter att vara mitt i mitten

2 kommentarer:

  1. Härligt att du tänker lära dig meditera, det har man glädje av hela livet att kunna. Jag gick en kurs för många år sedan och fick ett mantra, det är en härlig känsla att kunna koppla bort kroppen och alla tankar. Lycka till! :-)

    / Maria Wahl

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Maria! Ja, jag förstår att det gäller att lägga tid på det och att lära sig hur man gör :-)

      Radera